X

Platite samo za
aktivne* zaposlene

*Pretplata se ne naplaćuje za zaposlene koji tokom meseca nisu registrovali radno vreme

2,00 €

mesečno po korisniku

1 – 20 zaposlenih
1,80 €

mesečno po korisniku

21 – 50 zaposlenih
1,60 €

mesečno po korisniku

51 – 100 zaposlenih
1,50 €

mesečno po korisniku

101+ zaposlenih
14- dnevni probni račun

Neograničen broj uređaja

Neograničen broj grupa

Registracija na internetu

Mobilna aplikacija za Android i iOS

Podrška korisnicima

Svakodnevna rezerva

Bluetooth Beacon  27 €

Sa Bluetooth beaconom označite registracionu tačku za prijavu korišćenjem mobilnih telefona. Opseg rada beacona je 10-30 metara. Registracije unutar opsega označene su kao valjane na poznatoj lokaciji. Potreban je pametni telefon s bluetooth 4.0 (BLE). Baterija traje do 2 godine. Proizvođač je Estimote.

Česta pitanja

Mogu li se prijaviti za besplatni probni nalog bez kreditne kartice?

Da. Za registraciju nisu potrebne informacije sa kreditne kartice. Kartica se koristi kada se odlučite za korišćenje usluge uz plaćanje naknade.

Što će se dogoditi po isteku probnog naloga?

Ako ustanovite da Vam je All Hours usluga potrebna i dalje, preći ćete na korišćenje usluge uz plaćanje. U slučaju da želite da prekinete korišćenje usluge, ne morate učiniti ništa – Vaš nalog će biti izbrisan nakon isteka probnog perioda.

Da li nudite popuste na količinu?

Popust na količinu je uključen u našu cenovnu šemu. Što više zaposlenih imate, manje ćete platiti po zaposlenom.

Koja je cena mobilne aplikacije?

Nula. Mobilna aplikacija je besplatna za sve korisnike, kako u probnom periodu, tako i kada se odluče da pređu na plaćeno korišćenje. Aplikacija je dostupna na portalima Google Play i Apple App Store.

Da li mi je za korišćenje All Hoursa potreban All Hours sat?

Ne. All Hours možete koristiti uz pomoć pretraživača ili putem aplikacije na mobilnom telefonu. All Hours sat preporučujemo kao klasičan i najbolji način za registraciju u kancelarijama.

Da li All Hours sat može da se koristi ukoliko ga je neki drugi pretplatnik koristio?

Da, bez doplate. Korisnička uputstva šaljemo na Vaš zahtev.

Kako se zaposleni evidentira mobilnim telefonom?

Mobilnu aplikaciju korisnik pokreće ručno kada želi da evidentira dolazak ili odlazak. U međuvremenu aplikacija nije aktivna. U trenutku registracije, aplikacija preuzima podatke o izabranom događaju (dolazak, odlazak), kao i podatke o tačnom vremenu i geolokaciji registracije, što obezbeđuje operativni sistem. Ako se koristi lokacijski beacon, aplikacija će dodati i informaciju o tome da li je beacon bio prisutan ili ne. Nakon obavljene registracije aplikacija se automatski zaustavlja i ne prikuplja ili prenosi bilo kakve druge podatke.

Da li zaposleni može da isključi funkciju geolokacije?

Ukoliko korisnik ne želi da se beleži lokacija registracije, postoji mogućnost da se geolokacija isključi u podešavanjima mobilnog telefona. Na ovaj način beleži se samo tačno vreme u trenutku prijave/odjave.

Koliko zaposlenih najviše možemo registrovati sa All Hoursom?

Ne postoji fizičko ograničenje za broj zaposlenih. Praktično, ne postoji bilo kakvo ograničenje u pogledu veličine. Sve dok je jedan nivo organizacione strukture (timovi) dovoljan, sve je u redu. Jedan nivo je obično dovoljan za nekoliko stotina zaposlenih. Velike organizacije sa više stotina ili hiljada zaposlenih, verovatno, zahtevaju dublju organizacionu strukturu (lokacije, sektori, podsektori …). Takve organizacije mogu koristiti All Hours, ali za svaki sektor potrebno je da imaju poseban All Hours nalog.

Imam još pitanja. Gdje mogu pronaći odgovor?

Pošaljite email na support@allhours.com ili koristite formular. Rado ćemo vam odgovoriti.