Automatska evidencija radnog vremena

Zaposleni ne moraju ništa ručno da unose u excel tabelu, a vama nije potrebno ništa ručno da preračunate. Na kraju meseca samo izvozite izveštaj iz All Hours!

Trenutna evidencija radnih sati svih zaposlenih vam je uvek dostupna na samo jedan klik. A kada su vam potrebni podaci za obračun plata, lako ih možete izvesti u excel ili .csv datoteku.
All hours će automatski izračunati radne sate zaposlenih na osnovu vaših podešavanja i registrovanih registracija, a vi samo preuzimate izveštaje. Time ćete sebi i vašim uštedeti puno ručnog rada.
All hours u izveštaju prikazuje sate zapisane u kategorijama:

  • Plaćeno prisustvo
  • Plaćeno odsustvo (npr. terenski rad, pauza za ručak)
  • Neplaćeno prisustvo
  • Neodobreno odsustvo
  • Godišnji odmor, bolovanje i druga odsustva

 

Takođe možete dobiti detaljnije izveštaje o tačnim dolascima i odlascima zaposlenih i druge dodatne informacije.

Pročitajte na blogu:

Uštedite vreme i novac! Testirajte All Hours besplatno!